דף הבית / לקוחות

אודות המשרד

 

בעולם מתפתח ומורכב, בו נדרשת מקצועיות בלתי מתפשרת לצד הבנה עסקית מעמיקה של צורכי הלקוח והכרת המטריה המשפטית על בוריה לצד יצירתיות ויכולת לספק ללקוח פתרונות מתוחכמים ומורכבים, מעמיד משרדנו לרשות לקוחותיו צוות מקצועי מנוסה ומסור, המספק ללקוחותינו את מגוון השירותים היכולים לתת מענה מקיף עדכני ומיידי לצרכיו. 

המשאב האנושי הינו הנכס העיקרי של משרדנו. לצוות המשרד ניסיון משפטי רב, לצד ניסיון עסקי ניכר וארוך שנים, הבא לידי ביטוי מעשי יום יומי בהיקף השירותים אותם מספק המשרד ללקוחותיו. 

ליטגציה

לצוות המשרד ניסיון רב ניהול תיקי ליטיגציה מסחרית ואזרחית במגוון רחב של תחומים. במסגרת פעילותה מייצגת מחלקת הליטיגציה של המשרד שורה ארוכה של גופים ממשלתיים וגופים מסחריים מהגדולים במשק לרבות רשויות מקומיות, תאגידי מים, בנקים, חברות ביטוח, חברות סלולאר, חברות אשראי, חברות מדיה (עיתונות, רדיו, אינטרנט), חברות פרסום ושורה ארוכה של אנשי עסקים מתחומים שונים מהארץ ומהעולם.

 

צור עמנו קשר

אבא הלל סילבר 7, קומה 8, רמת גן

טל. 03-6127711

פקס: 03-5755602

office@bsdlaw.co.il

לקוחות

בשל התמחויותינו המגוונות לקוחותינו נמנים על סקטורים שונים במשק ומגיעים מכל קצוות המדינה.

על לקוחותינו במגזר הפרטי נמנים חברות מהמובילות בתחומן במשק הישראלי ושורה ארוכה של אנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

במגזר הציבורי מייצג המשרד בין היתר שורה ארוכה של רשויות מקומיות וכן מספר תאגידי מים מהגדולים בישראל.

על לקוחותינו בתחום הגבייה נמנים חברות תקשורת, חברות אשראי, חברות ביטוח ובנקים.

כל לקוחותינו נהנים משירות מקצועי ואמין ומליווי אדיב משלב קבלת התיק ועד סיום הטיפול בו.

 

מודל הטיפול בתיק משפטי

 

•    הגדרת מטרות הלקוח.

•    ריכוז החומר העובדתי והמשפטי הרלוונטי.

•    בניית אסטרטגיה משפטית תואמת.

•    בנית לו"ז מדורג בהתאם לתעדוף מטרות הלקוח.

•    קביעת שותף אחראי.

•    קביעת עו"ד מטפל.

•    הגדרת נקודות בקרת לקוח.

•    טיפול שוטף בפיקוח שותף אחראי.

 

אסטרטגיית הטיפול בתיק

 

שיקולים מנחים: סיכוי / סיכון, מחיר, עלות וזמן.

 

סיכוי / סיכון:

ניתוח משפטי פרקטי של הסיכונים בתיק וסיכויי ההצלחה.

 

מחיר:

ניתוח השלכות הלוואי מבחינת הלקוח.

 

עלות:

בחירת ההליך הנכון בהיבט הכדאיות הכלכלית.

 

זמן:

משקל משך ההליך במסגרת מכלול השיקולים.

 

ניתוח מצב התיק והאסטרטגיה המומלצת מועברים ללקוח, לשם קבלת התייחסותו ואישורו לדרך הטיפול.

 

במהלך הטיפול השוטף בתיק, בהתאם לעדכונים השוטפים המבוצעים ע"י השותף האחראי, 
נבחנת כל העת אסטרטגית הטיפול שנקבעה בכדי לוודא כי היא משיגה את התוצאות הרצויות.
  


אני מאמין

 

  • מקצועיות

  • שקיפות

  • אסטרטגיה מוגדרת

  • ייצוגיות

  • חזית הטכנולוגיה

  • מיטב המומחים

  • שיתוף מלא

Ben Yakov, Shvimer, Dolev Law firm | All Rights Reserved

  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • White Google+ Icon
  • LinkedIn Clean